Jatuh Cinta Dengan VITAMIN C – SHAKLEE

Bak kata orang yang bercinta “Dari mata turun ke hati”…
Kita kasi tukar itu pepatah pepatung ke “Dari cerita turun ke hati” πŸ’“πŸ’“πŸ’“πŸ’“πŸ’–πŸ’˜πŸ’ž

Apa benda nie dari cerita turun ke hati la plak…

Korang nak tau apa supplement SHAKLEE yg dah berjaya berada dalam carta di hati miera nie…

Vitamin C, the supplement in the world, eceewah speaking LONDON plak…

Sudah lama miera cari VIT C, tapi tu la VIT C yg ada kt pasaran sekarang sentiasa meragui miera… Bila nk beli ja, mesti miera akan fikir tentang kandungan yang ada dalam VIT C tu..

Ada bahan kimia ke tidak,ada bahan terlarang ke tidak,betul betul berkesan ka , bagus ka, macam macam lagi la dok fikir dalam kepala nie..

Sampai la sorang kakak nie, bercerita pasal VIT C SHAKLEE nie.. Dia cerita la pasal fungsi VIT C SHAKLEE nie.

Korang tau tak kebaikan ViTamin C Shaklee nie:

1.Untuk kurus kan badan dan mngekalkan berat badan ideal
2. Memperbaiki struktur kulit
3. Mencantikkan kulit
4. Mempercepatkan penyembuhan luka
5. Memberikan tenaga
Dan banyak lagi la…

Tambahan pulak dengan kandungan semulajadi yang ada dalam VITAMIN C SHAKLEE nie lagi la buatkan miera jatuh hati..

Mana nak cari VITAMIN C yang macam nie.. Gara gara akak tu la bercerita, miera betul betul jatuh hati dengan VITAMIN C SHAKLEE nie…

Miera sentiasa bawa kemana saja miera pergi… Sentiasa jadi peneman sejati mierA,dikala sihat dan dikala kurang sihat…

Masa dalam pantang pun miera amalkan makan VITAMIN C nie… Dpat tambahkan tenaga and kekalkan kecantikan kulit wajah.. Tak ada la muka nampak panda sangat masa dalam pantang..

Jadi buat korang yang teringin nak ada produk SHAKLEE tu boleh la merisik merisik tentang SHAKLEE dengan miera..

vitamin-c2

 

Sekiranya anda berminat untuk memiliki Supplement paling laris dan palingΒ MURAH sekali pada masa kini. Sekali lagi saya tekankan disini PALING MURAH

Anda boleh terus hubungi saya melalui maklumat di bawah:-

Fb Page :Β Beautifulmiraeworld

ID Shaklee: 1097368

Amirah: 013 4098026

email: miera.ideation@gmail.com
Kulit cantik, Badan sihat,Otak cergas, Poket Tebal

 

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s