Alahan Seafood Hilang Selepas Ambik SHAKLEE –

Assalamualaikum… hai… baca nie….

Seafood nama ja makanan feveret,tp tak boleh makan…

Kalau makan hushhh mula la nak garu sana sini,naik merah merah sana sini…

Tapi kadang kadang tu makan jugak,mana boleh tahan tengok benda feveret dok depan mata… Hihihi

Lepas makan tu,tanggung la sendiri sakit … Jangan kacau orang lain… (hanya orang yang alami alhan dengan seafood nie jatau perasaanya macam mana ..kan????) betapa terseksanya bila tengok orang lain makan,tp kita tak makan.. huuhuhuhuuh

Tapi lepas cuba B Complex nie , miera dah tak alami lagi dah alahan dengan makanan laut nie.. Kalau dapat makan seafood nie memang tak ingat pa dah.. Sedappp oooo… Tambahhan pulak kalau mama aku yang masak… Lagi la berselera makan…

Asa cm menyesal pulak.. Kenapa miera tak jumpa benda nie dari dulu lagi?kalau miera jumpa dari dulu ,confirm miera tak payah susah susah nak pantang makan seafood nie…

Sekarang miera sudah tak ada alahan dengan seafood lagi dah…

Bukan setakat alahan seafood ja,bila rasa stress ka,tak boleh tidow ka. Miera akan amik B Complex nie..

bcomplex.jpg W

Sekiranya anda berminat untuk memiliki Supplement paling laris dan paling MURAH sekali pada masa kini. Sekali lagi saya tekankan disini PALING MURAH

Anda boleh terus hubungi saya melalui maklumat di bawah:-

Fb Page : Beautifulmiraeworld

ID Shaklee: 1097368

Amirah: 013 4098026

email: miera.ideation@gmail.com
Kulit cantik, Badan sihat,Otak cergas, Poket Tebal

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s