Salam Perkenalan

Assalamualaikum dan salam perkenalan buat semua blogger di luar sana. Terima ksih kerana sudi berkunjung ke beautifulmirae.wordpress.com.

Saya Nur Amirah asal Kedah tp sekarang menentap di Shah Alam. Agak2 korang bila tengok gambar dibawah berapa usia saya??? hehehe..(selamat meneka).  Saya bekerja dari rumah saja. Lagi lepak, lagi sempoi. Apa pekerjaan saya?? Saya bekerja sebagai Agen Shaklee. Saya juga pengguna Shaklee (nanti saya ceritakan).

Saya join Shaklee lebih kurang 3 tahun lepas, sewaktu saya decide untuk berhenti kerja dan buat bisnes sendiri. 3 tahun menuntut ilmu untuk segulung DIploma,last2 berhenti kerja. Ramai yang tanya kenpa berhenti. Jawapan saya mudah,simple,n ringkas . Saya nak buat bisnes. Dah bgtau nk buat bisnes ,tanya pulak kenpa pilih Shaklee. 1 ja jawapan saya, saya pilih Shaklee sebab saya dah jatuh cinta dengan SHaklee (nanti saya ceritakan).

Kenapa saya kata saya jatuh cinta dengan SHAKLEE, sebab saya bukan seorang yang mudah percaya dengan lambakan produk2 kesihatan yang sekarang nie bersepah di jual di media sosial. Saya percaya dengan Shaklee nie disebabkan saya mencari 1produk yang boleh buatkan saya boleh menikmati makanan laut dengan riang ria,tanpa risau tentang alahan saya. heheh… 1 day ada sorg akak nie kenalkan saya dengan SHAKLEE, selepas saya ambil SHAKLEE ,alahan saya terhadapa makanan laut hilang seperti kapal yang karam di tengah lautan, heehhe… Maka sejak dari itu, saya jatuh cinta dengan SHAKLEE, tambah pula bila baca tentang dia punya proses dan kebaikan dia.

 Yang lagi best dengan SHAKLEE ni, bukan setakat boleh sihat,cantik,cergas,segar,berkeyakinan ,poket pun makin tebal hehehehe.

Sebab tu bila ada yang tanya kenapa pilih SHAKLEE untuk bisnes saya, sebab ini la.. kulit cantik,badan sihat,otak cergas, poket tebal.hehehe

Okay dah kenal siapa saya, buat yang tertanya2… kata join SHAKLEE dh 3 tahun, tp blog sikit ja. Ini sebab saya baru ja mula buat blog, sebelum nie saya just personal blog ja not public blog.

So,sekarang anda boleh la singgah blog saya lagi.Macam2 akan ada nanti. Samping tu,boleh tambah pengetahuan tentang SHAKLEE.

Dah baca tetiba rasa nak join,hubungi saya segera. Jom kita berShaklee.Join SHAKLEE nie x merugikan kita langsung, kita sampai kan melalui saluran yang betul, yang mana setiap maklumat mengenai sesuatu supplement SHAKLEE nie terus dari SHAKLEE bukan dari media sosial. Jadi jangan ragui lagi tentang SHAKLEE nie.

Ragu ragu lagi?? SILA join SHAKLEE terlebih dahulu . Anda akan dapat jawapannya nanti.

Kulit cantik, Badan sihat,Otak cergas, Poket Tebal.

Sihat Sambil Tambah Pendapatan_001